Kezdőlap » Gazdaság, üzlet és politika » Carmine Gallo: A Bezos-módszer
Carmine Gallo: A Bezos-módszer
(Az Amazon alapítójának sikeres kommunikációs eszközei és stratégiái)
Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti kommunikációban?
Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői értekezletein?
Mi az „álsajtóközlemény”, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink meggyőző bemutatására?
Carmine Gallo könyve mélyrehatóan elemzi Jeff Bezos, az Amazon alapítójának szövegalkotási stratégiáit, bemutatva, hogyan lehet kitűnni a versenytársak közül és hatékonyabban eladni ötleteinket az üzleti kommunikáció területén. Gallo Bezos nyilvános beszédeit, részvényeseknek írt leveleit és e-mailjeit vizsgálja, valamint a vállalat korábbi vezetőivel folytatott beszélgetések alapján ismerteti az általuk használt kommunikációs eszközöket, amelyeket az Amazon volt dolgozói sikeresen alkalmaztak saját vállalkozásaikban.
A könyv szemléletes példák és gyakorlati tanácsok segítségével tanít meg arra, hogyan prezentáljunk érthetően egészen komplex adatokat, és hogyan építsünk lelkesítő narratívát mondanivalónk köré. Az itt található gyakorlatok révén fejleszthetjük előadói és íráskészségünket, lehetővé téve, hogy hatékonyabb prezentációkat tartsunk, ütősebb projektbemutatókat és leveleket írjunk, valamint eredményesebben kommunikáljunk munkatársainkkal, üzleti partnereinkkel és ügyfeleinkkel. Ezek az új kommunikációs eszközök és módszerek hozzájárulhatnak szervezetünk sikeréhez és javíthatják üzleti kommunikációnk hatékonyságát.
Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét! |
Legnépszerűbbek