Sütiket (cookie) használunk, hogy megkönnyítsük webáruházunk használatát az idelátogatóknak. Az „Elfogadom” gombra kattintva elfogadja a preferenciális, statisztikai és marketing sütik használatát számunkra és partnereink számára. A weboldal működőképességének fenntartása érdekében funkcionális sütiket is használunk. A sütikel kapcsolatos részletes információkért és beállításokért kérjük, kattints ide!

15000Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!


Kezdőlap » Riport- és tényirodalom » Hans Weiss és Klaus Werner Márkacégek feketekönyve


        

Hans Weiss és Klaus Werner Márkacégek feketekönyve

A multik mesterkedései

Készleten

 

Termékfigyelő

Raktáron: 1 db
Szerző(k): Hans Weiss és Klaus Werner
Kiadó(k): Art Nouveau Kiadó
Kiadás: 2003 / Puhatáblás
Terjedelem: 351 oldal
ISBN: 9632065883
Állapot: 4/5 - Jó
Ár:
1 900 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Leírás / Fülszöveg

Hans Weiss és Klaus Werner Márkacégek feketekönyve

(A multik mesterkedései)

Adidas, Bayer, Donna Kara, Nike, Siemens, Shell... melyik kedvenc márkánk alapul az emberek kizsákmányolásán, a gyermekmunkán, a környezetszennyezésen vagy az állatkínzáson? A márkák feketekönyve egy Németországban, Ausztriában és Svájcban indult sikeres program kezdete. Fellebbenti a fátylat a nagy konszernek mesterkedéseiről, eladási praktikáiról. Részletesen bemutat ötven céget, és azok terméklistáit. Konkrét ötleteket ad a vásárlóknak: mit tehetnek, hol és mit vásároljanak.

Hozzászólások

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

Legnépszerűbbek

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

NWY1Y2Q
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: