Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével beleegyezel, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

10000Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!


Kezdőlap » Gazdaság, üzlet és politika » Józsa László: Marketingstratégia - A tervezés gyakorlata és elmélete


        

Józsa László: Marketingstratégia - A tervezés gyakorlata és elmélete

Készleten

 

Termékfigyelő

Raktáron: 1 db
Cikkszám: KD8412
Szerző(k): Józsa László
Kiadó(k): Műszaki Könyvkiadó
Kiadás: 2000 / Keménytáblás
Terjedelem: 359 oldal
ISBN: 9631630773
Állapot: Jó - Helyenként ceruzával húzott aláhúzások láthatóak benne
Ár:
4 600 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Leírás / Fülszöveg

Józsa László: Marketingstratégia - A tervezés gyakorlata és elmélete

A jövő formálása, alakítása, tervezése mindig kiemelt jelentőségű feladat a vállalkozások számára. Hogy lehet megfelelő pontossággal kijelölni a jövőben követendő utat, s milyen módszerek segíthetnek a kialakítás, a jövőkép formálásának rögös folyamatában? Olyan kérdések ezek, amelyeket jogosan tesz fel magának, de másoknak is a vállalkozó, s joggal fordul a tanácsadói, oktatói körhöz hasonló gondolatokkal. Mind ez ideig magyar nyelven erre csak részben kaphatott választ, mert nem volt olyan összefoglaló könyv, amely témájául a marketingstratégiák tárgyalását választotta volna. Hosszas mérlegelés, többéves oktatói tapasztalatom alapján döntöttem úgy, hogy kísérletet teszek a stratégiakészítés marketingvonatkozásainak tárgyalására, megtörve az eddig e területen lévő csendet.
Olyan mű megalkotására törekedtem, amelyet reményeim szerint minden vállalkozás - legyen az nagy vagy kicsi, foglalkozzon megfogható termékekkel vagy elvont szolgáltatásokkal - marketinggel kapcsolatban álló munkatársa haszonnal forgathat. A könyv célja nem általános marketingleírás készítése, hanem az adott tématerületek módszertani tárgyalása.
Nem elég a stratégiakészítés folyamatáról írni. Legalább ennyire fontos az egyes lehetséges módszerek, stratégiakészítő, alkotó eljárások részletes bemutatása, szemléltetése. Csak akkor lehet jó stratégiát készíteni, ha megalkotói tudják, milyen módszerekből, mint étlapból választhatnak, s egyben azt is ismerik, mik az egyes módszerek előnyei, hátrányai, korlátai és lehetőségei.

Hozzászólások

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

Legnépszerűbbek

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

MWIwMGZlM
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: