Kezdőlap » Gazdaság, üzlet és politika » Lehota József(szerk.): Marketingkutatás az agrárgazdaságban
Lehota József(szerk.): Marketingkutatás az agrárgazdaságban
A könyv első fejezete a marketinginformációs rendszer feladatait elemzi és bemutatja a marketingkutatási eljárásokat, a kutatási folyamat szakaszait. Ez a rész egyúttal bevezetője is a további fejezeteknek, amelyek a szekunder információforrások fontosságát hangsúlyozzák. A könyv erőssége a kvalitatív kutatási módszerek részletes tárgyalása. Ebben a témakörben a szerzők kitérnek az interjú, a fókuszcsoport, a megfigyelés és a tartalomelemezés korszerű technikájára és bemutatják a Magyarországon újdonságnak számító, kvalitatív kutatásban alkalmazható szoftvereket. A kvantitatív kutatási módszerekkel foglalkozó rész tartalmazza a megkérdezéses vizsgálatok típusait, a kérdőívszerkesztés elveit és a mintavétel szabályait. Az információ feldolgozást leíró fejezet a kódolással és az adatrögzítéssel foglalkozik igen részletesen. Az értékelést támogató, többváltozós módszertani alfejezetek alkalmazásszemléletűek és példával illusztráltak.
Legnépszerűbbek
A bagdadi állatkert megmentésének kalandos története