Kezdőlap » Gazdaság, üzlet és politika » Lehota József(szerk.): Marketingkutatás az agrárgazdaságban
Lehota József(szerk.): Marketingkutatás az agrárgazdaságban
A könyv első fejezete a marketinginformációs rendszer feladatait elemzi és bemutatja a marketingkutatási eljárásokat, a kutatási folyamat szakaszait. Ez a rész egyúttal bevezetője is a további fejezeteknek, amelyek a szekunder információforrások fontosságát hangsúlyozzák. A könyv erőssége a kvalitatív kutatási módszerek részletes tárgyalása. Ebben a témakörben a szerzők kitérnek az interjú, a fókuszcsoport, a megfigyelés és a tartalomelemezés korszerű technikájára és bemutatják a Magyarországon újdonságnak számító, kvalitatív kutatásban alkalmazható szoftvereket. A kvantitatív kutatási módszerekkel foglalkozó rész tartalmazza a megkérdezéses vizsgálatok típusait, a kérdőívszerkesztés elveit és a mintavétel szabályait. Az információ feldolgozást leíró fejezet a kódolással és az adatrögzítéssel foglalkozik igen részletesen. Az értékelést támogató, többváltozós módszertani alfejezetek alkalmazásszemléletűek és példával illusztráltak.
Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét! |
Legnépszerűbbek
Egy magyar pólós világsztár életének első harminchat éve
Az együttzenélés és a szólóévek 1958-1999